banka hesaplarına bloke koyuyorlar giren parayı kullanamıyorsun gelir idaresi sitesinden ehaciz olayı var oradan banka bloke olayı var mı oldu mu bakabiliyorsun edevlet ile giriş yapılıyor
baktım da yok daha tebligat bugün geldi. peki yapılandırma falan yapamaz mıyız. Taksit yapmayı gördüm de yapılandırmayı beceremedim