xCanAlemdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
twitterdaki de kyk resmi hesabı oraya yazdım bi de arayayım bakalım ne olcak sonuç ödemeyecez de haciz gelmese bari
Aslında çok büyük bir para değil. Keşke yasal olsa da r10 da 1 gecede toplanır meblağ