baktım da yok daha tebligat bugün geldi. peki yapılandırma falan yapamaz mıyız. Taksit yapmayı gördüm de yapılandırmayı beceremedim
yapılandırma sürekli olmuyor bence yılbaşına kadar bekle genelde af çıkıyor ozaman gidersen cezası varsa siliniyor 2 ayda bir ödeyecek şekilde yapılandırıyorsun ama hemen ödeyecem dersen gidip miktarın bir kısımını ödedikten sonra taksitlendirme yapıyorlar ama karşı tarafı ikna etmen gerek buna vergi dairesinde tanıdığın varsa yaparsın