Musibetler eksik olmuyor :(
25
●1.632
- 17-06-2022, 21:36:56Kardeşim yanlış anlama ama sen bir ilk önce psikiyatriye görün yaşın küçük, kendini kafanda kurduğun hikayelerle acındırmaya çalışıyorsun sürekli. Elbette hepimizin başına olumsuz durumlar geliyor. Ben 17 yaşındayken, yanlış anlama beni ama sanayide deli gibi çalışıyordum sadece yol parasına. Sürekli bir fakir edebiyatı, sürekli bir borcunu birilerinin üstüne yıkmaya çalışmalar, yaptığın ayıp. Yaşın küçük diye fazla üzerine gelmek istemiyorum ama, hak ediyorsun. Çakallığı değil, işi öğren. 25-30 yaşına geldiğinde elinde bir mesleğin olsun. Bu şekilde yukarıda arkadaşın dediği gibi, ya dilencilik yaparsın ya da hırsızlık yapar içeri girersin. Çünkü kafan farklı şeylere çalışıyor. Kolay para kazanayım derdindesin..
- 17-06-2022, 21:52:29Ben mi çakalım sen Çakalsın ayıp sanatihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2022, 22:03:02Çok güzel bi abi tavsiyesi olmuş. Tebrik ederim nasir. Burada eminim bir çok genç var abileri var hepsi zor dönemlerden derdini bu gibi mağdur ayakları yapmadan atlatmışlardır. Önemli olan mücadele etmek.nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2022, 22:04:49Şu abilerine yaşıtlarına laf yetiştirmeyi değilde hayat dersi al. Bu şekilde bir yere varamazsın.anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2022, 22:23:44kimse yalacı olduğunu idda etmedi. Bazı şeyler ne anlamayı ne de anlatmayı beceremiyorsun. Yaşın küçük diyeceğim bende senin yaşlarında girdim bu foruma. Her açtığın konuda bir sorun var, ayak uyduramıyorsun.anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2022, 23:50:41Bugün açtığım şikayet konusunda haksız olmana rağmen alın şunu muhattap olmak istemiyorum gibisinden bir laf ettikten sonra nasıl bir kişilik olduğun belli oldu. Yorumlarda bazı arkadaşlar güzel tavsiyelerde bulunmuş dikkate almanı öneririm. 24 saat içerisinde bana whadaki engeli kaldırıp iade etmen gerekiyor şikayet konusunda belirtildiği gibi bana halen dönüş yapmadın. Bu kafa ile böyle olmaya devam edersin. Zaten umarım iade geçmessen süresiz ban yersinde başkasının hakkınada girmezsin.
- 18-06-2022, 00:05:42Benim cüzdanımın kaybolmadan önce sana yapacaktım kayboldu ve şuan hiç bişeyim yok elimde kimlik vs onun derdinde düştüm ilan verdim kayıp diye haftalığımda içinde ban yiyim sorun yok ama burası benim ekmek teknem biliyorum hesp ts bot takipçi var ama eski tarihli hesap takipçili çıktı silmek için uğraşmadım üstüne kastım Ban yersemde Allahrazı olsun Ne diyeyim ki elimden bişey gelmiyorcellatfaruk58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
