Bugün açtığım şikayet konusunda haksız olmana rağmen alın şunu muhattap olmak istemiyorum gibisinden bir laf ettikten sonra nasıl bir kişilik olduğun belli oldu. Yorumlarda bazı arkadaşlar güzel tavsiyelerde bulunmuş dikkate almanı öneririm. 24 saat içerisinde bana whadaki engeli kaldırıp iade etmen gerekiyor şikayet konusunda belirtildiği gibi bana halen dönüş yapmadın. Bu kafa ile böyle olmaya devam edersin. Zaten umarım iade geçmessen süresiz ban yersinde başkasının hakkınada girmezsin.
Benim cüzdanımın kaybolmadan önce sana yapacaktım kayboldu ve şuan hiç bişeyim yok elimde kimlik vs onun derdinde düştüm ilan verdim kayıp diye haftalığımda içinde ban yiyim sorun yok ama burası benim ekmek teknem biliyorum hesp ts bot takipçi var ama eski tarihli hesap takipçili çıktı silmek için uğraşmadım üstüne kastım Ban yersemde Allahrazı olsun Ne diyeyim ki elimden bişey gelmiyor