tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim yanlış anlama ama sen bir ilk önce psikiyatriye görün yaşın küçük, kendini kafanda kurduğun hikayelerle acındırmaya çalışıyorsun sürekli. Elbette hepimizin başına olumsuz durumlar geliyor. Ben 17 yaşındayken, yanlış anlama beni ama sanayide deli gibi çalışıyordum sadece yol parasına. Sürekli bir fakir edebiyatı, sürekli bir borcunu birilerinin üstüne yıkmaya çalışmalar, yaptığın ayıp. Yaşın küçük diye fazla üzerine gelmek istemiyorum ama, hak ediyorsun. Çakallığı değil, işi öğren. 25-30 yaşına geldiğinde elinde bir mesleğin olsun. Bu şekilde yukarıda arkadaşın dediği gibi, ya dilencilik yaparsın ya da hırsızlık yapar içeri girersin. Çünkü kafan farklı şeylere çalışıyor. Kolay para kazanayım derdindesin..
Ben mi çakalım sen Çakalsın ayıp sana