• 17-06-2022, 21:16:22
    #10
    Ben kötü niyetli değilim siz çaresizlik nedir bilmiyorsunuz iki gündür her şey üstüste geliyor yaptığınız gerçekten ayıp iyi günler
  • 17-06-2022, 21:36:56
    #11
    Kardeşim yanlış anlama ama sen bir ilk önce psikiyatriye görün yaşın küçük, kendini kafanda kurduğun hikayelerle acındırmaya çalışıyorsun sürekli. Elbette hepimizin başına olumsuz durumlar geliyor. Ben 17 yaşındayken, yanlış anlama beni ama sanayide deli gibi çalışıyordum sadece yol parasına. Sürekli bir fakir edebiyatı, sürekli bir borcunu birilerinin üstüne yıkmaya çalışmalar, yaptığın ayıp. Yaşın küçük diye fazla üzerine gelmek istemiyorum ama, hak ediyorsun. Çakallığı değil, işi öğren. 25-30 yaşına geldiğinde elinde bir mesleğin olsun. Bu şekilde yukarıda arkadaşın dediği gibi, ya dilencilik yaparsın ya da hırsızlık yapar içeri girersin. Çünkü kafan farklı şeylere çalışıyor. Kolay para kazanayım derdindesin..
  • 17-06-2022, 21:52:29
    #12
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim yanlış anlama ama sen bir ilk önce psikiyatriye görün yaşın küçük, kendini kafanda kurduğun hikayelerle acındırmaya çalışıyorsun sürekli. Elbette hepimizin başına olumsuz durumlar geliyor. Ben 17 yaşındayken, yanlış anlama beni ama sanayide deli gibi çalışıyordum sadece yol parasına. Sürekli bir fakir edebiyatı, sürekli bir borcunu birilerinin üstüne yıkmaya çalışmalar, yaptığın ayıp. Yaşın küçük diye fazla üzerine gelmek istemiyorum ama, hak ediyorsun. Çakallığı değil, işi öğren. 25-30 yaşına geldiğinde elinde bir mesleğin olsun. Bu şekilde yukarıda arkadaşın dediği gibi, ya dilencilik yaparsın ya da hırsızlık yapar içeri girersin. Çünkü kafan farklı şeylere çalışıyor. Kolay para kazanayım derdindesin..
    Ben mi çakalım sen Çakalsın ayıp sana
  • 17-06-2022, 22:03:02
    #13
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum forumda az çok herkesi çözmüş ve takipte olan biri olarak bu, bu tarz açtığın 88. konu falan. Ticaret anlayışını değiştirmezsen maksimum 1 ay veriyorum uzaklaştırılmana haberin olsun. İnsanları mağdur edip, başına gelen (?) kötü şeyleri anlatarak işin içinden sıyrılmayı bırak artık. Hepimizin başına istemediği şeyler geliyor, gerekirse ana babamızın namusumuzun rızkından kesip yolluyoruz emanet parasını. Hep de mağduriyet yaşattığın zamanlara mı denk geliyor bu olumsuz şeyler yahu. Yaşın 17 daha, eğer ticaret şiarını bu yaşlarda edinemezsen 20'lerinde ya fakir bir adam olacaksın, ya da içerde. Sana açık ve net söylüyorum, bir abin olarak samimi davranıyorum. Kendine çekidüzen ver. Etik ve dürüst çalışmayı öğren.
    Çok güzel bi abi tavsiyesi olmuş. Tebrik ederim nasir. Burada eminim bir çok genç var abileri var hepsi zor dönemlerden derdini bu gibi mağdur ayakları yapmadan atlatmışlardır. Önemli olan mücadele etmek.
  • 17-06-2022, 22:04:49
    #14
    anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mi çakalım sen Çakalsın ayıp sana
    Şu abilerine yaşıtlarına laf yetiştirmeyi değilde hayat dersi al. Bu şekilde bir yere varamazsın.
  • 17-06-2022, 22:05:48
    #15
    Haklısınız ben yalan söylüyorum eywallah
  • 17-06-2022, 22:23:44
    #16
    anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız ben yalan söylüyorum eywallah
    kimse yalacı olduğunu idda etmedi. Bazı şeyler ne anlamayı ne de anlatmayı beceremiyorsun. Yaşın küçük diyeceğim bende senin yaşlarında girdim bu foruma. Her açtığın konuda bir sorun var, ayak uyduramıyorsun.
  • 17-06-2022, 23:50:41
    #17
    Bugün açtığım şikayet konusunda haksız olmana rağmen alın şunu muhattap olmak istemiyorum gibisinden bir laf ettikten sonra nasıl bir kişilik olduğun belli oldu. Yorumlarda bazı arkadaşlar güzel tavsiyelerde bulunmuş dikkate almanı öneririm. 24 saat içerisinde bana whadaki engeli kaldırıp iade etmen gerekiyor şikayet konusunda belirtildiği gibi bana halen dönüş yapmadın. Bu kafa ile böyle olmaya devam edersin. Zaten umarım iade geçmessen süresiz ban yersinde başkasının hakkınada girmezsin.
  • 18-06-2022, 00:05:42
    #18
    cellatfaruk58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün açtığım şikayet konusunda haksız olmana rağmen alın şunu muhattap olmak istemiyorum gibisinden bir laf ettikten sonra nasıl bir kişilik olduğun belli oldu. Yorumlarda bazı arkadaşlar güzel tavsiyelerde bulunmuş dikkate almanı öneririm. 24 saat içerisinde bana whadaki engeli kaldırıp iade etmen gerekiyor şikayet konusunda belirtildiği gibi bana halen dönüş yapmadın. Bu kafa ile böyle olmaya devam edersin. Zaten umarım iade geçmessen süresiz ban yersinde başkasının hakkınada girmezsin.
    Benim cüzdanımın kaybolmadan önce sana yapacaktım kayboldu ve şuan hiç bişeyim yok elimde kimlik vs onun derdinde düştüm ilan verdim kayıp diye haftalığımda içinde ban yiyim sorun yok ama burası benim ekmek teknem biliyorum hesp ts bot takipçi var ama eski tarihli hesap takipçili çıktı silmek için uğraşmadım üstüne kastım Ban yersemde Allahrazı olsun Ne diyeyim ki elimden bişey gelmiyor