Bugün açtığım şikayet konusunda haksız olmana rağmen alın şunu muhattap olmak istemiyorum gibisinden bir laf ettikten sonra nasıl bir kişilik olduğun belli oldu. Yorumlarda bazı arkadaşlar güzel tavsiyelerde bulunmuş dikkate almanı öneririm. 24 saat içerisinde bana whadaki engeli kaldırıp iade etmen gerekiyor şikayet konusunda belirtildiği gibi bana halen dönüş yapmadın. Bu kafa ile böyle olmaya devam edersin. Zaten umarım iade geçmessen süresiz ban yersinde başkasının hakkınada girmezsin.