Dostum forumda az çok herkesi çözmüş ve takipte olan biri olarak bu, bu tarz açtığın 88. konu falan. Ticaret anlayışını değiştirmezsen maksimum 1 ay veriyorum uzaklaştırılmana haberin olsun. İnsanları mağdur edip, başına gelen (?) kötü şeyleri anlatarak işin içinden sıyrılmayı bırak artık. Hepimizin başına istemediği şeyler geliyor, gerekirse ana babamızın namusumuzun rızkından kesip yolluyoruz emanet parasını. Hep de mağduriyet yaşattığın zamanlara mı denk geliyor bu olumsuz şeyler yahu. Yaşın 17 daha, eğer ticaret şiarını bu yaşlarda edinemezsen 20'lerinde ya fakir bir adam olacaksın, ya da içerde. Sana açık ve net söylüyorum, bir abin olarak samimi davranıyorum. Kendine çekidüzen ver. Etik ve dürüst çalışmayı öğren.
Çok güzel bi abi tavsiyesi olmuş. Tebrik ederim nasir. Burada eminim bir çok genç var abileri var hepsi zor dönemlerden derdini bu gibi mağdur ayakları yapmadan atlatmışlardır. Önemli olan mücadele etmek.