• 06-06-2022, 12:49:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bende gelirim şu assault atarız 5vs5 zevkli olur 😂
  • 06-06-2022, 12:50:22
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam nede iyi düşündünüz mükemmel turnuvalar çıkar.
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşverin CS 1.6 yı hocam bizim R10 olarak bi Squad klanı açmalıyız.
    Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur cs go sunucu kuruluyorsa daha iyi olur.
    AhmetxAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni de yazın hocam.
    PublicSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olur )
    ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelirim

    Akşam sunucuyu açınca burada herkese etiket atarım
  • 06-06-2022, 12:50:38
    #12
    bilgisayarım yok henüz, olunca katılırım zombie moduda olur eski cs 1.6 oyuncularındanım ne günlerdi )
  • 06-06-2022, 12:51:04
    #13
    sacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam sunucuyu açınca burada herkese etiket atarım
    Hocam ne diye VPS'e kuracaksın ki, csdurağı'ndan server açarız oynarız
  • 06-06-2022, 12:51:14
    #14
    bende gelebilirim PM atarsanız kurulunca sevinirim.
  • 06-06-2022, 12:52:03
    #15
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne diye VPS'e kuracaksın ki, csdurağı'ndan server açarız oynarız
    Hocam arada açıp r10 olarak takılacağız 1 aylık almaya gerek yok bence

    Rimmose_99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gelebilirim PM atarsanız kurulunca sevinirim.
    Dönüş yapacağım hocam
  • 06-06-2022, 12:53:12
    #16
    sacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cs 1.6 sunucu kurup akşamları kafa dağıtmak için r10 ailesi olarak savaşmaya nedersiniz
    gelirim
  • 06-06-2022, 12:54:14
    #17
    noyantanriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelirim
    Akşam sunucu açılınca dönüş yapacağım hocam
  • 06-06-2022, 13:02:45
    #18
    Benide yazın hocam katılım sağlarım güzel olur