Cs1.6 Sunucu açalım mi
47
●1.288
- 06-06-2022, 12:46:51Boşverin CS 1.6 yı hocam bizim R10 olarak bi Squad klanı açmalıyız.
- 06-06-2022, 12:47:09Yorumunuz için teşekkür ederim sunucu için @etkinhost;tercih ediyorumNossTing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle