• 06-06-2022, 12:43:28
    #1
    Cs 1.6 sunucu kurup akşamları kafa dağıtmak için r10 ailesi olarak savaşmaya nedersiniz
  • 06-06-2022, 12:44:42
    #2
    Sunucu için sponsor olabiliriz
  • 06-06-2022, 12:45:19
    #3
    valla hocam nede iyi düşündünüz mükemmel turnuvalar çıkar.
    • sacar
    sacar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-06-2022, 12:46:51
    #4
    Boşverin CS 1.6 yı hocam bizim R10 olarak bi Squad klanı açmalıyız.
  • 06-06-2022, 12:47:03
    #5
    Olur cs go sunucu kuruluyorsa daha iyi olur.
  • 06-06-2022, 12:47:09
    #6
    NossTing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu için sponsor olabiliriz
    Yorumunuz için teşekkür ederim sunucu için @etkinhost;tercih ediyorum
  • 06-06-2022, 12:48:25
    #7
    sacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cs 1.6 sunucu kurup akşamları kafa dağıtmak için r10 ailesi olarak savaşmaya nedersiniz
    Beni de yazın hocam.
  • 06-06-2022, 12:48:50
    #8
    Güzel olur )
  • 06-06-2022, 12:48:54
    #9
    Gelirim