yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne diye VPS'e kuracaksın ki, csdurağı'ndan server açarız oynarız
Hocam arada açıp r10 olarak takılacağız 1 aylık almaya gerek yok bence

Rimmose_99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende gelebilirim PM atarsanız kurulunca sevinirim.
Dönüş yapacağım hocam