valla hocam nede iyi düşündünüz mükemmel turnuvalar çıkar.
Boşverin CS 1.6 yı hocam bizim R10 olarak bi Squad klanı açmalıyız.
Olur cs go sunucu kuruluyorsa daha iyi olur.
Beni de yazın hocam.
Güzel olur

)
Akşam sunucuyu açınca burada herkese etiket atarım