Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam nede iyi düşündünüz mükemmel turnuvalar çıkar.
eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşverin CS 1.6 yı hocam bizim R10 olarak bi Squad klanı açmalıyız.
Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur cs go sunucu kuruluyorsa daha iyi olur.
AhmetxAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni de yazın hocam.
PublicSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olur )
ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelirim

Akşam sunucuyu açınca burada herkese etiket atarım