• 02-06-2022, 16:39:04
    #10
    aerialv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10k’lık bir hesap aldım. Biraz vakit geçsin diye bekliyorum. Spam’a düşmesin diye video falan atıyorum beğeni falan yapıyorum. 1 ay sonra alabilirim
    Selamlar hocam, aldığınız hesap [10k'lık] eski olmadığı için mi bu işlemleri yapıyorsunuz? yani spama düşmemesi için video ve beğeni yapıp zaman geçmesini bekliyorsunuz?

    ben 2012 tarihli bir hesap aldım, 500 bot aldım, ve üç gönderi ekledim. şimdi ise instafly ile organik kasmaya başlayacağım inşallah...
  • 02-06-2022, 16:46:51
    #11
    Adem0102 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam, aldığınız hesap [10k'lık] eski olmadığı için mi bu işlemleri yapıyorsunuz? yani spama düşmemesi için video ve beğeni yapıp zaman geçmesini bekliyorsunuz?

    ben 2012 tarihli bir hesap aldım, 500 bot aldım, ve üç gönderi ekledim. şimdi ise instafly ile organik kasmaya başlayacağım inşallah...
    Evet hocam spam’a düşmemesi için yapıyorum. Yoksa hemen kasmaya başlayıp hesabın kapanmasını istemiyorum.
  • 02-06-2022, 16:58:42
    #12
    [QUOTE=aerialv;1082771878]Evet hocam spam’a düşmemesi için yapıyorum. Yoksa hemen kasmaya başlayıp hesabın kapanmasını istemiyorum.[/QUOTE


    peki 10k'lık hesap eski mi ? hangi yılına ait?
  • 02-06-2022, 17:18:59
    #13
    [QUOTE=Adem0102;1082771957]
    aerialv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam spam’a düşmemesi için yapıyorum. Yoksa hemen kasmaya başlayıp hesabın kapanmasını istemiyorum.[/QUOTE


    peki 10k'lık hesap eski mi ? hangi yılına ait?
    yeni hocam yakın zaman da açılmış
  • 02-06-2022, 21:22:29
    #14
    eski hesap olsaydı, daha iyi olurdu. hem limitleri yüksek olduğu söyleniyor...
    cevaplarınız için teşekkür ederim hocam.