[QUOTE=aerialv;1082771878]Evet hocam spam’a düşmemesi için yapıyorum. Yoksa hemen kasmaya başlayıp hesabın kapanmasını istemiyorum.[/QUOTE


peki 10k'lık hesap eski mi ? hangi yılına ait?