aerialv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10k’lık bir hesap aldım. Biraz vakit geçsin diye bekliyorum. Spam’a düşmesin diye video falan atıyorum beğeni falan yapıyorum. 1 ay sonra alabilirim
Selamlar hocam, aldığınız hesap [10k'lık] eski olmadığı için mi bu işlemleri yapıyorsunuz? yani spama düşmemesi için video ve beğeni yapıp zaman geçmesini bekliyorsunuz?

ben 2012 tarihli bir hesap aldım, 500 bot aldım, ve üç gönderi ekledim. şimdi ise instafly ile organik kasmaya başlayacağım inşallah...