Adem0102 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hocam, aldığınız hesap [10k'lık] eski olmadığı için mi bu işlemleri yapıyorsunuz? yani spama düşmemesi için video ve beğeni yapıp zaman geçmesini bekliyorsunuz?

ben 2012 tarihli bir hesap aldım, 500 bot aldım, ve üç gönderi ekledim. şimdi ise instafly ile organik kasmaya başlayacağım inşallah...
Evet hocam spam’a düşmemesi için yapıyorum. Yoksa hemen kasmaya başlayıp hesabın kapanmasını istemiyorum.