[QUOTE=Adem0102;1082771957]
aerialv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam spam’a düşmemesi için yapıyorum. Yoksa hemen kasmaya başlayıp hesabın kapanmasını istemiyorum.[/QUOTE


peki 10k'lık hesap eski mi ? hangi yılına ait?
yeni hocam yakın zaman da açılmış