• 24-05-2022, 10:21:30
    #46
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin bu yaptığın çok ayıp ve forum genelinde hiç etik değil. Seni yanlış tanımışım meğerse, hayal kırıklığına uğradım. İkili tartışmaya girmeyeceğim. Votka içip haber vermemek de nedir? Gelirken çerez de getirirdik!
    Başta okurken “noluyor, ne yapmışım ben” diye düşünürken en son kısma gelince kahkaha attım. 😂 Gel reis, istediğin votka olsun
  • 24-05-2022, 12:37:57
    #47
    hocam bende şimdi sigarayı bırakıcam ve moral versin diye bunu kutlamam lazım neyse bi'sigara yakayım bari...
  • 24-05-2022, 12:50:13
    #48
    bilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben günde 1 paket içiyordum. doktora gittim.
    kola yapıştırılan bu banttan verdi 4 paket yani 1 aylık.
    kullanmaya başladığımda kolumda bant varken ilk gün 2-3 tane içtim. sonraki gün 1 adet 3. gün 1 adet
    4. ve 5. gün hiç içmedim. sonra bant da 5 gün kullanıp bir daha hiç kullanmadım.
    şuan tam 6 ay 4 gün oldu. Artık içmiyorum kurtuldum çok şükür.

    Tavsiyem doktora git. duruma göre ilaç yada bant veriyor. içinde de istek varsa bırakırsın.

    sigara isteğimi arttıran unsurlar vardı bende. uzun yola çıkmak. araba sürerken ki keyif bambaşka birşey. Kahve içmek. 1 bardak kahve ile 4-5 tane içerdim. bilgisayar başında içmek. Ama şükür bilgisayar başında içmekten kurtuldum artık canım istemiyor. çerez ile atlattım bunu.
    Ben champix ve zyban kullanarak bırakmıştım ancak 1 dal içsem birşey olmaz mantığıyla her denememde 1 dal sigara ile tekrar başladım. En son doktor bahsettiğiniz nikotin bandından önermişti ancak bantı taktığın günden itibaren sigara kullanmayacaksın, kalp krizi geçirme ihtimalin olur dedi ver korkumdan bir türlü kullanamamıştım bu bandı. Sizede doktorunuz aynı veya benzer bilgileri aktarmadı sanırım doğrumudur?
  • 24-05-2022, 12:54:58
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Öyle 1 anda bırakamazsın ki azaltarak bırakmanı tavsiye ederim
  • 24-05-2022, 14:40:58
    #50
    Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben champix ve zyban kullanarak bırakmıştım ancak 1 dal içsem birşey olmaz mantığıyla her denememde 1 dal sigara ile tekrar başladım. En son doktor bahsettiğiniz nikotin bandından önermişti ancak bantı taktığın günden itibaren sigara kullanmayacaksın, kalp krizi geçirme ihtimalin olur dedi ver korkumdan bir türlü kullanamamıştım bu bandı. Sizede doktorunuz aynı veya benzer bilgileri aktarmadı sanırım doğrumudur?
    kalp krizi demedi ama ilk başta muayene sırasında form doldurdum. kalp rahatsızlığı geçirdinizmi varmı gibi sağlık soruları vardı. bant varken sigara içtiğimde kalbim hızlı atıyordu farketmiştim. Ama 1 sigarayı tam bitiremiyordum atıyordum. bant varken içmemek en iyisi tabi
  • 24-05-2022, 15:24:48
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün 6. Günüm 20 yıldır günde 1.5 paket içerdim. Birden kestim ilk 4 gün beni çok zorladı ama şuan gayet iyiyim. Kafada bitirmek önemli, sigaranın hiç bir faydasının olmadığını bilin, kendi yarattığı huzursuzluğu kendi geçirdiği için baş rolde olan bir madde olduğunuda bilin. Ben ilk 4 günü bol su içerek atlattım, hatta ilk 2 gece uyuyamadım doğru düzgün. Tek bir sigara game over olarak bakıyorum inşallah sigaraya geri dönmem bunun için ne gerekiyorsa yapacağım. Çünkü biliyorum ki içtiğim zaman pişman olacağım ve tekrardan başa dönüp nikotin krizlerini yaşamak istemiyorum. Bu arada müthiş enerjim arttı ve sürekli baş ağrısı olurdu tamamen sigara ile bitti. Bırakabiliyorsaniz bırakın, aslında hiç başlamamış olmayı çok isterdim.
  • 24-05-2022, 17:40:11
    #52
    Vape kullanmanızı öneririm hocam.
  • 24-05-2022, 18:08:52
    #53
    mito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben günde 1 paket içerek bırakan biri olarak sana naçizane tavsiyelerde bulunabilirim arkadaşım;
    BAKIN BU İLK 2 MADDE ÇOK ÖNEMLİ;
    1-Her şeyden önce,en önce, ama en en önce bu konuda kararlı olman lazım.. Aklında bu konuda keisnlikle kaytaracak bir şüpheye yer olmasın. Yani Şöyle ki;
    önce azaltayim öyle bırakırım ya,
    sadece yemeklerden sonra içeyim,
    ssdece kahveden sonra içerim,
    muhabbet ortamında içsem sonra aramam zaten,
    Bir sabah bir akşam içsem yeter,
    yok abi ya beni sinirli yapıyor gibi
    kaçamak düşünceler ile asla ama asla bu sigara illetini bırakamazsın..

    2-Sigara'nın artık hayatında olmayacağının kesin bir bilgi olduğuna inanır ve Bunun Bilincinde olursan senin için her şey daha kolay olur

    Sigara bıraktırma polikliniklerinin verdiği ilaçları kullanman bırakmanda yardımcı olur. Bunları kullanarak bırakan çok arkadaşım oldu - Ben kullanmadım o nedenle etkileri nedir bilmiyorum

    - Bir kere çok temel ve herkes tarafından bilinen kuralları mutlaka uygulaman gerekli ..
    Heryerde yazan temel bilgiler bunlar (Sigara içmeni tetikleyen alışkanlıklardan bir süre uzak durmak; Mesela alkol ile birlikte canın çok istiyorsa bir süre alkol alma, kahve ile canın çok istiyorsa bir süre kahve içme, Stres anında çok canın istiyorsa stresten elinden geldiğince uzak dur gibi) Bu konu ile ilgili çok uZun makaleler internette var araştırıp okursun..

    Gelelim senin "bazen çok canım ıstıyor aklımdan cıkmıyor ama bırakmak istiyorum anlık krizleri geçirecek aklımdan çıkartacak önerileriniz varmıdır" vsorusunun cevabına;

    Şunu kesinlikle ama kesinlikle söyleyebilirim ki;

    Ataklar ilk zamanlarda senin yaşadığın gibi insanı hayatından bezdiriyor gibi hissettiriyor. Bu çok normal çünkü vücut yoksunluk sendromu yaşıyor. Bu durumlarda şunu deneyimleyeceksin;

    ilk bir kaç dakika dişini sıkıp kendini tutarsan sonrasında isteğin yavaş yavaş azaldığını görürsün. Ama işte o ilk 5 dakika çok ama çok önemli. Bütün savaş o kısacık sürede veriliyor. Eğer o anda herhangi bir iş yapıyorsan,yaptığın işi bırakma ve devam et. Bir süre sonra sigara içmediğini ve o atağı atlattığını fark edeceksin.. Gün içindeki rutinlerin değiştikçe istek ve ataklar da büyük ölçüde azalacak merak etme!

    UNUTMA İLK 5 DAKİKA ÇOK AMA ÇOOOOOK ÖNEMLİ!!!!!

    Bunu şöyle düşünmek benim işimi kolaylaştırmıştı;

    Canımın istediği bir şeyi yapmıyor olmam beni öldürmez veya kafayı yedirtmez bana.. Öyle ya; canın kebap istediğinde veya tatlı bişeyler yemek istediğinde sen bunu yapmasan kafayı sıyıracak ölçüde delirmiyorsundur heralde

    Bir süre sonra kendi kendine şunu diyeceğin günlere kavuşman dileği ile;

    Akşam olmuş, yatağına uzanmışsın ve artık uyuyacaksın aniden aklına gelen bir fikir ; Laaaan bugün hiç sigara aklıma bile gelmedi!!!!!!

    Mucizevi bir şey gerçekten
    Helal olsun ne güzel yazmışsıniz
    Ek olarak 12 yıllık bağımlı günlükte 1-2 paket içen biriydim. 2.5 yıl önce bıraktim şükür 3 kurtarıcı madde vardı benim için;
    1. Karanfil - Mükemmel bir kurtarıcı dilim tahriş olana kadar tutardım.
    2. Çubuk kraker- sanırım ilk 1-2 ay her cebimden çıkardı
    3. Beyin- beyin bunu neden yaptığını soruyor sürekli soruyor. Ben kızım için bırakmak istedim o yüzden hep başarı elde ettim. Şükür
  • 24-05-2022, 19:53:29
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Ya iç gitsin öyle yada böyle her türlü öleceğiz. Ben 7 sene aradan tekrar başladım.😆😆