Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben champix ve zyban kullanarak bırakmıştım ancak 1 dal içsem birşey olmaz mantığıyla her denememde 1 dal sigara ile tekrar başladım. En son doktor bahsettiğiniz nikotin bandından önermişti ancak bantı taktığın günden itibaren sigara kullanmayacaksın, kalp krizi geçirme ihtimalin olur dedi ver korkumdan bir türlü kullanamamıştım bu bandı. Sizede doktorunuz aynı veya benzer bilgileri aktarmadı sanırım doğrumudur?
kalp krizi demedi ama ilk başta muayene sırasında form doldurdum. kalp rahatsızlığı geçirdinizmi varmı gibi sağlık soruları vardı. bant varken sigara içtiğimde kalbim hızlı atıyordu farketmiştim. Ama 1 sigarayı tam bitiremiyordum atıyordum. bant varken içmemek en iyisi tabi