Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bugün 6. Günüm 20 yıldır günde 1.5 paket içerdim. Birden kestim ilk 4 gün beni çok zorladı ama şuan gayet iyiyim. Kafada bitirmek önemli, sigaranın hiç bir faydasının olmadığını bilin, kendi yarattığı huzursuzluğu kendi geçirdiği için baş rolde olan bir madde olduğunuda bilin. Ben ilk 4 günü bol su içerek atlattım, hatta ilk 2 gece uyuyamadım doğru düzgün. Tek bir sigara game over olarak bakıyorum inşallah sigaraya geri dönmem bunun için ne gerekiyorsa yapacağım. Çünkü biliyorum ki içtiğim zaman pişman olacağım ve tekrardan başa dönüp nikotin krizlerini yaşamak istemiyorum. Bu arada müthiş enerjim arttı ve sürekli baş ağrısı olurdu tamamen sigara ile bitti. Bırakabiliyorsaniz bırakın, aslında hiç başlamamış olmayı çok isterdim.