CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin bu yaptığın çok ayıp ve forum genelinde hiç etik değil. Seni yanlış tanımışım meğerse, hayal kırıklığına uğradım. İkili tartışmaya girmeyeceğim. Votka içip haber vermemek de nedir? Gelirken çerez de getirirdik!
Başta okurken “noluyor, ne yapmışım ben” diye düşünürken en son kısma gelince kahkaha attım. 😂 Gel reis, istediğin votka olsun