Ben günde 1 paket içiyordum. doktora gittim.
kola yapıştırılan
bu banttan verdi 4 paket yani 1 aylık.
kullanmaya başladığımda kolumda bant varken ilk gün 2-3 tane içtim. sonraki gün 1 adet 3. gün 1 adet
4. ve 5. gün hiç içmedim. sonra bant da 5 gün kullanıp bir daha hiç kullanmadım.
şuan tam 6 ay 4 gün oldu. Artık içmiyorum kurtuldum çok şükür.
Tavsiyem doktora git. duruma göre ilaç yada bant veriyor. içinde de istek varsa bırakırsın.
sigara isteğimi arttıran unsurlar vardı bende. uzun yola çıkmak. araba sürerken ki keyif bambaşka birşey. Kahve içmek. 1 bardak kahve ile 4-5 tane içerdim. bilgisayar başında içmek. Ama şükür bilgisayar başında içmekten kurtuldum artık canım istemiyor. çerez ile atlattım bunu.
Ben champix ve zyban kullanarak bırakmıştım ancak 1 dal içsem birşey olmaz mantığıyla her denememde 1 dal sigara ile tekrar başladım. En son doktor bahsettiğiniz nikotin bandından önermişti ancak bantı taktığın günden itibaren sigara kullanmayacaksın, kalp krizi geçirme ihtimalin olur dedi ver korkumdan bir türlü kullanamamıştım bu bandı. Sizede doktorunuz aynı veya benzer bilgileri aktarmadı sanırım doğrumudur?