İcralık ev alma hakkında destek
13
●434
- 23-05-2022, 16:33:17Merhaba, bir evi beğendik ve almak istiyoruz. Ancak emlâkçı evin üzerinde 400 bin TL mahkemeden haciz var. Evvelâ burayı ödemeniz gerekiyor dedi. Şimdi böyle bir evi almak riskli mi? Tahminen ne kadar sürede evi teslim alabilirim. Evin toplam bedelinden icra ödemesinden kalanı ev sahibi ile mi ödeşeceğim. Bu konuda desteğinizi rica ediyorum.
- 23-05-2022, 16:36:15Düzeltme icra varmışEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2022, 16:38:59İpotek varsa sorun değil. O borç ödenerek alınabilir. Ben de ev alırken evin üstünde ipotek çıktı. Ayrıca alırken evin üzerinde ipotek olduğunu ne ev sahibi söyledi ne de emlakçı. Sağolsun banka söyledi de o şekilde halletmiştik. Satıcı yani ev sahibine ödenen paradan düşüldü o para ve evi öyle almıştık. Fakat icralık olayı başka. İkisi birbirinden çok farklı.
- 23-05-2022, 16:41:07İpotek ise sorun olacağını düşünmüyorum. Bende evimi kredi ile aldım. Satacak olsam, alacak kişinin önce kredimi kapatması gerekli ki satış gerçekleştirebilelim. Aksi bir durun ise zaten mahkeme icra dan satılığa çıkaracaktır. sizde ihale ile almak zorunda kalacaksınızdır.. Diye düşünüyorum.
- 23-05-2022, 16:44:58Normalde evin fiyatı 750 800 bin. Ancak 640-650 bin üzerinden veriyorlar. İlk defa karşılaştığım için biraz tedirgin oldum. Parayı bankaya ödeyip geri kalanı noterde adama verip tapuyu alacağım o vakit.Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2022, 16:50:43hocam ben şöyle yapmıştım
arkadaşla gittim notere evi üzerime aldım tapuda zaten soruyorlar İPOTEK var bu halde almak istiyor musunuz diye
sizde evet dersiniz diğer arkadaşa soracak paranızı aldınız mı diye evet desin oda
sonra bankaya gidin toplam borçta bazen sıkıntı çıkabiliyor direk ne kadarsa ödeyin ve borcu yoktur kağıdı alın
sonrada kalan parayı arkadaşın hesabına atın
en temizi bu şekilde - 23-05-2022, 16:57:20bu şekilde kabul eder mi ki karşı taraf?bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2022, 16:59:32Şimdi öğrendim ki icra varmış.AhmetxAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
