İpotek varsa sorun değil. O borç ödenerek alınabilir. Ben de ev alırken evin üstünde ipotek çıktı. Ayrıca alırken evin üzerinde ipotek olduğunu ne ev sahibi söyledi ne de emlakçı. Sağolsun banka söyledi de o şekilde halletmiştik. Satıcı yani ev sahibine ödenen paradan düşüldü o para ve evi öyle almıştık. Fakat icralık olayı başka. İkisi birbirinden çok farklı.