Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İpotek varsa sorun değil. O borç ödenerek alınabilir. Ben de ev alırken evin üstünde ipotek çıktı. Ayrıca alırken evin üzerinde ipotek olduğunu ne ev sahibi söyledi ne de emlakçı. Sağolsun banka söyledi de o şekilde halletmiştik. Satıcı yani ev sahibine ödenen paradan düşüldü o para ve evi öyle almıştık. Fakat icralık olayı başka. İkisi birbirinden çok farklı.
Normalde evin fiyatı 750 800 bin. Ancak 640-650 bin üzerinden veriyorlar. İlk defa karşılaştığım için biraz tedirgin oldum. Parayı bankaya ödeyip geri kalanı noterde adama verip tapuyu alacağım o vakit.