hocam ben şöyle yapmıştım
arkadaşla gittim notere evi üzerime aldım tapuda zaten soruyorlar İPOTEK var bu halde almak istiyor musunuz diye
sizde evet dersiniz diğer arkadaşa soracak paranızı aldınız mı diye evet desin oda
sonra bankaya gidin toplam borçta bazen sıkıntı çıkabiliyor direk ne kadarsa ödeyin ve borcu yoktur kağıdı alın
sonrada kalan parayı arkadaşın hesabına atın
en temizi bu şekilde
bu şekilde kabul eder mi ki karşı taraf?