Merhaba, bir evi beğendik ve almak istiyoruz. Ancak emlâkçı evin üzerinde 400 bin TL mahkemeden haciz var. Evvelâ burayı ödemeniz gerekiyor dedi. Şimdi böyle bir evi almak riskli mi? Tahminen ne kadar sürede evi teslim alabilirim. Evin toplam bedelinden icra ödemesinden kalanı ev sahibi ile mi ödeşeceğim. Bu konuda desteğinizi rica ediyorum.
sakın öyle birşey yapmayın. ödesinler borcu öyle alın.
adamın aktifte ne kadar borcu olduğunu bilemezsiniz. borcu ödeyip kapatsanız bile 5 yıl içinde diğer alacaklılar hak iddia edebilir. muvazaa nedeniyle.
almadan önce baska borcları var mı kontrol edin (evin su, elektrik, dogalgaz aidat veya başka türlü.) alım durumunda bunlar yeni maliğe geçer.