Merhaba, bir evi beğendik ve almak istiyoruz. Ancak emlâkçı evin üzerinde 400 bin TL mahkemeden haciz var. Evvelâ burayı ödemeniz gerekiyor dedi. Şimdi böyle bir evi almak riskli mi? Tahminen ne kadar sürede evi teslim alabilirim. Evin toplam bedelinden icra ödemesinden kalanı ev sahibi ile mi ödeşeceğim. Bu konuda desteğinizi rica ediyorum.