Konu açıyorsun güzel sorun yaşamissin eyw haklısın haksizsin es geçtim lakin tüm bir kitleye kaypak diyemezsin ben yazilimciyim hemde r10 da . Bu tutum yanlış .
Hocam ozur dilerim ama bu tur sikayette bulunan kisiler genelde problemli musteridir. Cunku 100 kurasa yaptirdiginiz isi istediginiz saatte dakikada istiyorsunuz. Ucuz iscilik aliyirsaniz bu sorunlari yasamaniz normal. Bende tasarimciyim fiyatin pahali diyorlar. Ama gun veriyorum gununden once isi teslim ediyorum. Kimse benden sikayerci olmadi. Bugune kadar. Kaliteli hizmet almak istiyorsaniz azcik paraniza kiyacaksiniz. Bence tum yazilimci arkadaslara iftira atiyorsunuz. Isini iyi yapan ve suresindr teslim eden kisilerde var.
web arayüz tasarımcısıyım bende sıkıntı yaşaya hiçbir müşterimde olmadı.
Hiç kimseyle ucuza çalışmıyorum, genellemede yapmıyorum. yarası olan gocunur.
@OziyWeb;
çalıştığım insanlar yazıyor sen neden üstüne alındın ?