EurasiaCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç kimseyle ucuza çalışmıyorum, genellemede yapmıyorum. yarası olan gocunur. @OziyWeb; çalıştığım insanlar yazıyor sen neden üstüne alındın ?
Tüm herkesi kasdettigini düşündüm cümle bozukluğundan özür dilerim . Üzerime alınma diye birşey söz konusu olamaz kimse bana bunu diyemez hocam 🙂 kolay gelsin