Hocam özür dilerim ama bu tur şikâyette bulunan kişiler genelde problemli müşteridir. Çünkü 100 kuraşa yaptırdığınız işi istediğiniz saatte dakikada istiyorsunuz. Ucuz isçilik alıyorsanız bu sorunları yasamanız normal. Bende tasarımcıyım fiyatım pahalı diyorlar. Ama gün veriyorum gününden önce isi teslim ediyorum. Kimse benden şikâyetçi olmadı. Bugüne kadar. Kaliteli hizmet almak istiyorsanız azcık paranıza kıyacaksınız. Bence tüm yazılımcı arkadaşlara iftira atıyorsunuz. İsini iyi yapan ve suresinde teslim eden kişilerde var.
web arayüz tasarımcısıyım bende sıkıntı yaşayan hiçbir müşterimde olmadı.