EurasiaCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun için forumda kurumsal plus üyelerle çalışıyorum fakat onlarda durum daha felaket cinnet geçirmediğime şükür ediyorum.
yapmayın hocam kurumsal olanların ne farkı var, tam aksine kurumsallık şemsiyesini kullanmak daha güzel olur(dürüst,adam olan arkadaşları ayrı tutuyorum)