yapmayın hocam kurumsal olanların ne farkı var, tam aksine kurumsallık şemsiyesini kullanmak daha güzel olur(dürüst,adam olan arkadaşları ayrı tutuyorum)
Bir tavsiye de benden olsun. Çok fazla yakın olmayın. Ense şaplak, kulağa parmak oluyor

İşi sorarken çekiniyorsunuz. Sırf paramı yaktım, projeme sıfırdan yeni bir yazılımcı ile başladım. Daha resmi bir halde.
Valla son konularıma bakın her alalhın günü yazılımcı ilanı açıyorum daha nasıl anlatayım derdimi