• 20-05-2022, 16:11:51
    #19
    EurasiaCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun için forumda kurumsal plus üyelerle çalışıyorum fakat onlarda durum daha felaket cinnet geçirmediğime şükür ediyorum.
    yapmayın hocam kurumsal olanların ne farkı var, tam aksine kurumsallık şemsiyesini kullanmak daha güzel olur(dürüst,adam olan arkadaşları ayrı tutuyorum)
  • 20-05-2022, 16:16:51
    #20
    dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapmayın hocam kurumsal olanların ne farkı var, tam aksine kurumsallık şemsiyesini kullanmak daha güzel olur(dürüst,adam olan arkadaşları ayrı tutuyorum)
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tavsiye de benden olsun. Çok fazla yakın olmayın. Ense şaplak, kulağa parmak oluyor İşi sorarken çekiniyorsunuz. Sırf paramı yaktım, projeme sıfırdan yeni bir yazılımcı ile başladım. Daha resmi bir halde.

    Valla son konularıma bakın her alalhın günü yazılımcı ilanı açıyorum daha nasıl anlatayım derdimi
  • 20-05-2022, 16:17:53
    #21
    dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapmayın hocam kurumsal olanların ne farkı var, tam aksine kurumsallık şemsiyesini kullanmak daha güzel olur(dürüst,adam olan arkadaşları ayrı tutuyorum)

    Valla hocam son konularıma bir bakın habire yazılımcı arıyorum artık parasındada değilim
  • 20-05-2022, 16:29:16
    #22
    Grafik tasarımcılardan 2. revizeyi alamamayı da ekleyin.
  • 20-05-2022, 16:35:38
    #23
    Yazılım Hizmetleri
    Böyleleri yüzünden iş verirken elli kere düşüyoruz yeri geliyor projeyi erteliyoruz.
    Aynı şekilde iş almamıza da engel oluyorlar.
  • 20-05-2022, 16:38:58
    #24
    Kurumsal Üye
    Konu açıyorsun güzel sorun yaşamissin eyw haklısın haksizsin es geçtim lakin tüm bir kitleye kaypak diyemezsin ben yazilimciyim hemde r10 da . Bu tutum yanlış .
  • 20-05-2022, 16:40:09
    #25
    Hocam özür dilerim ama bu tur şikâyette bulunan kişiler genelde problemli müşteridir. Çünkü 100 kuraşa yaptırdığınız işi istediğiniz saatte dakikada istiyorsunuz. Ucuz isçilik alıyorsanız bu sorunları yasamanız normal. Bende tasarımcıyım fiyatım pahalı diyorlar. Ama gün veriyorum gününden önce isi teslim ediyorum. Kimse benden şikâyetçi olmadı. Bugüne kadar. Kaliteli hizmet almak istiyorsanız azcık paranıza kıyacaksınız. Bence tüm yazılımcı arkadaşlara iftira atıyorsunuz. İsini iyi yapan ve suresinde teslim eden kişilerde var.
    web arayüz tasarımcısıyım bende sıkıntı yaşayan hiçbir müşterimde olmadı.
  • 20-05-2022, 16:44:12
    #26
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açıyorsun güzel sorun yaşamissin eyw haklısın haksizsin es geçtim lakin tüm bir kitleye kaypak diyemezsin ben yazilimciyim hemde r10 da . Bu tutum yanlış .
    webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ozur dilerim ama bu tur sikayette bulunan kisiler genelde problemli musteridir. Cunku 100 kurasa yaptirdiginiz isi istediginiz saatte dakikada istiyorsunuz. Ucuz iscilik aliyirsaniz bu sorunlari yasamaniz normal. Bende tasarimciyim fiyatin pahali diyorlar. Ama gun veriyorum gununden once isi teslim ediyorum. Kimse benden sikayerci olmadi. Bugune kadar. Kaliteli hizmet almak istiyorsaniz azcik paraniza kiyacaksiniz. Bence tum yazilimci arkadaslara iftira atiyorsunuz. Isini iyi yapan ve suresindr teslim eden kisilerde var.
    web arayüz tasarımcısıyım bende sıkıntı yaşaya hiçbir müşterimde olmadı.
    Hiç kimseyle ucuza çalışmıyorum, genellemede yapmıyorum. yarası olan gocunur. @OziyWeb; çalıştığım insanlar yazıyor sen neden üstüne alındın ?
  • 20-05-2022, 16:50:45
    #27
    Kurumsal Üye
    EurasiaCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kimseyle ucuza çalışmıyorum, genellemede yapmıyorum. yarası olan gocunur. @OziyWeb; çalıştığım insanlar yazıyor sen neden üstüne alındın ?
    Tüm herkesi kasdettigini düşündüm cümle bozukluğundan özür dilerim . Üzerime alınma diye birşey söz konusu olamaz kimse bana bunu diyemez hocam 🙂 kolay gelsin