dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapmayın hocam kurumsal olanların ne farkı var, tam aksine kurumsallık şemsiyesini kullanmak daha güzel olur(dürüst,adam olan arkadaşları ayrı tutuyorum)

Valla hocam son konularıma bir bakın habire yazılımcı arıyorum artık parasındada değilim