imei hakkında bilgisi olanlar
13
●244
- 18-05-2022, 20:05:52imei attırma dışında nasıl yurtdışı telefonu kayıt ederiz. telefon yurtdışından geldi. önceden btk uzatma oluyordu şuanda olmuyor. başka nasıl uzatabiliriz veya kayıt edebiliriz? yabancı şebeke görmesi mi gerekir?
- 18-05-2022, 20:08:23Üyeliği durdurulduimei süresini imei atmadan uzatamassınız 6 ay süreniz dolduysa 150 liraya atıyorlar
- 18-05-2022, 20:13:10maalesefcanerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bildiğim yurtdışına çıkıp girince uzuyor ama başka yolu mutlaka vardır bence. kaçak olarak kayıt ettirmek istemiyorumvedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-05-2022, 20:27:17iphone telefona normalde sadece pasaport kaydı ile imei kaydı yapılıyor birde r10da 500tlye fln yıllık kayıt yapıyoruz diyenler var ne kadar doğru bilmiyorumturgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2022, 20:28:52hocam peki ülkenin önemi varmı mesela kıbrıs bile yeterli olurmu? yada yurtdışında yaşayan birine göndersek veya yurtdışında yaşayan birinin adına kayıt yapsak olur mu? sanırım içinde o kişinin dışında birisinin adına hat kulalnılmıyorcanerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2022, 20:29:54kimin adına kayıt yaparsan o kullanabiliyor telefonu sadeceturgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2022, 20:38:14onun adına hat olabiliyor yani. peki kayıt için yurtdışında çıkmak gerekli micanerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2022, 20:46:21Normalinde her yilin ocak ayinda 4 ay yeniden guncellenir 4 ay kullanabilirsiniz. Pasaportunuz varsa yada pasaportu olan bir kisi covidden dolayi edevletten yasal olarak 1 ay uzatabiliyor. Edevlete giris yapip uzatabilirsiniz.