imei attırma dışında nasıl yurtdışı telefonu kayıt ederiz. telefon yurtdışından geldi. önceden btk uzatma oluyordu şuanda olmuyor. başka nasıl uzatabiliriz veya kayıt edebiliriz? yabancı şebeke görmesi mi gerekir?