maalesef
benim bildiğim yurtdışına çıkıp girince uzuyor ama başka yolu mutlaka vardır bence. kaçak olarak kayıt ettirmek istemiyorum
iphone telefona normalde sadece pasaport kaydı ile imei kaydı yapılıyor birde r10da 500tlye fln yıllık kayıt yapıyoruz diyenler var ne kadar doğru bilmiyorum