iphone telefona normalde sadece pasaport kaydı ile imei kaydı yapılıyor birde r10da 500tlye fln yıllık kayıt yapıyoruz diyenler var ne kadar doğru bilmiyorum
hocam peki ülkenin önemi varmı mesela kıbrıs bile yeterli olurmu? yada yurtdışında yaşayan birine göndersek veya yurtdışında yaşayan birinin adına kayıt yapsak olur mu? sanırım içinde o kişinin dışında birisinin adına hat kulalnılmıyor