turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam peki ülkenin önemi varmı mesela kıbrıs bile yeterli olurmu? yada yurtdışında yaşayan birine göndersek veya yurtdışında yaşayan birinin adına kayıt yapsak olur mu?
kimin adına kayıt yaparsan o kullanabiliyor telefonu sadece