• 18-05-2022, 20:05:52
    #1
    imei attırma dışında nasıl yurtdışı telefonu kayıt ederiz. telefon yurtdışından geldi. önceden btk uzatma oluyordu şuanda olmuyor. başka nasıl uzatabiliriz veya kayıt edebiliriz? yabancı şebeke görmesi mi gerekir?
  • 18-05-2022, 20:08:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    imei süresini imei atmadan uzatamassınız 6 ay süreniz dolduysa 150 liraya atıyorlar
  • 18-05-2022, 20:10:56
    #3
    android mi telefon
  • 18-05-2022, 20:13:10
    #4
    canerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    android mi telefon
    maalesef

    vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imei süresini imei atmadan uzatamassınız 6 ay süreniz dolduysa 150 liraya atıyorlar
    benim bildiğim yurtdışına çıkıp girince uzuyor ama başka yolu mutlaka vardır bence. kaçak olarak kayıt ettirmek istemiyorum
  • 18-05-2022, 20:27:17
    #5
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef


    benim bildiğim yurtdışına çıkıp girince uzuyor ama başka yolu mutlaka vardır bence. kaçak olarak kayıt ettirmek istemiyorum
    iphone telefona normalde sadece pasaport kaydı ile imei kaydı yapılıyor birde r10da 500tlye fln yıllık kayıt yapıyoruz diyenler var ne kadar doğru bilmiyorum
  • 18-05-2022, 20:28:52
    #6
    canerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone telefona normalde sadece pasaport kaydı ile imei kaydı yapılıyor birde r10da 500tlye fln yıllık kayıt yapıyoruz diyenler var ne kadar doğru bilmiyorum
    hocam peki ülkenin önemi varmı mesela kıbrıs bile yeterli olurmu? yada yurtdışında yaşayan birine göndersek veya yurtdışında yaşayan birinin adına kayıt yapsak olur mu? sanırım içinde o kişinin dışında birisinin adına hat kulalnılmıyor
  • 18-05-2022, 20:29:54
    #7
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam peki ülkenin önemi varmı mesela kıbrıs bile yeterli olurmu? yada yurtdışında yaşayan birine göndersek veya yurtdışında yaşayan birinin adına kayıt yapsak olur mu?
    kimin adına kayıt yaparsan o kullanabiliyor telefonu sadece
  • 18-05-2022, 20:38:14
    #8
    canerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimin adına kayıt yaparsan o kullanabiliyor telefonu sadece
    onun adına hat olabiliyor yani. peki kayıt için yurtdışında çıkmak gerekli mi
  • 18-05-2022, 20:46:21
    #9
    Normalinde her yilin ocak ayinda 4 ay yeniden guncellenir 4 ay kullanabilirsiniz. Pasaportunuz varsa yada pasaportu olan bir kisi covidden dolayi edevletten yasal olarak 1 ay uzatabiliyor. Edevlete giris yapip uzatabilirsiniz.