• 02-05-2022, 11:53:25
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır giyeceğiniz şey için değil r10 logosunu kullanmak için izin alıyorsunuz. Adidas tan tabii ki ayakkabılarını giymek için izin almayacaksınız ama onların logosunu da kullanarak yeni bir ayakkabı da üretemezsiniz haliyle
    biraz şey gibi burası bir ticaret forumu ve benim burada bir profilim var kendi içeriğim var satış konularım var bende kendi @ymazmustafa; adımı kullanarak bir reklam gibi e-ticaret yaptığımı göstermek için basıyorum bence abartılıcak bir konu yok gibi zaten basan bir sürü insan mevcut.
  • 02-05-2022, 11:54:41
    #11
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlıyorum sizi hocam pazardan veya kundurudan aldığın ayakkabilir orjinal adidasın veya nike ın firmasından gelmiyor bilgilendirmiş olayım.
    pazardan adidas yada nike almıyorum.
    r10 formunun logosunu izinsiz kullanmak legal birşey değildir.
  • 02-05-2022, 11:56:02
    #12
    Adam sanki R10 logosunu pavyon tabelası mı yapıcak ne bu sinir arkadaşlar?
  • 02-05-2022, 11:56:05
    #13
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz şey gibi burası bir ticaret forumu ve benim burada bir profilim var kendi içeriğim var satış konularım var bende kendi @ymazmustafa; adımı kullanarak bir reklam gibi e-ticaret yaptığımı göstermek için basıyorum bence abartılıcak bir konu yok gibi zaten basan bir sürü insan mevcut.
    @Bip; hocamız sizi bilgilendirir.
  • 02-05-2022, 11:56:08
    #14
    Güzel fikir birçok kişi almak ister. Modlardan tam yanıt almanız sağlıklı olur hocam.😊
  • 02-05-2022, 11:57:06
    #15
    Kişisel kullanım için izne gerek yok. Firmanın logosunu kullanarak basılan t-shirtler satılmayacaksa neden problem olsun.
  • 02-05-2022, 11:58:32
    #16
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlıyorum sizi hocam pazardan veya kundurudan aldığın ayakkabilir orjinal adidasın veya nike ın firmasından gelmiyor bilgilendirmiş olayım.
    Bu bilgilendirmeniz yasal olduğu anlamına gelmiyor bilgilendirmiş olayım
  • 02-05-2022, 11:59:50
    #17
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam sanki R10 logosunu pavyon tabelası mı yapıcak ne bu sinir arkadaşlar?
    Orası öyle bile olsa arkadaşlar haksız değiller Sonuç olarak logo ticari amaçlı kullanılıyor.
  • 02-05-2022, 12:07:45
    #18
    Logo ticari olarak kullanılan bir logo ve kullanım hakları vs var. Siz izin almadan basıp ticari gelir elde edemezsiniz. Verdiğiniz örnek çok absürt bir örnek. Nike- adidas ürünlerin replikası yapılıyor ve replika satışı yasak birşeydir. Emek hırsızlığıdır ! O markalar bünyesinde kaç tasarımcı kaç fabrika kaç işletme çalışıyor bu adamlar yapıyor replikacılar çalıyor bu yasal veya adil birşey değildir. Bu örneği vermeniz zaten başlı başına saçmalık. R10 yönetimife bunu yapıp satış sitesi açabilir ama r10 logolu ürünler sadece şuan için bildiğim kadarıyla özel günlerde yollanıyor. Kendiniz için basıp giyebilirsiniz ama satışı yapmanız yasaktır.