Hayır giyeceğiniz şey için değil r10 logosunu kullanmak için izin alıyorsunuz. Adidas tan tabii ki ayakkabılarını giymek için izin almayacaksınız ama onların logosunu da kullanarak yeni bir ayakkabı da üretemezsiniz haliyle
biraz şey gibi burası bir ticaret forumu ve benim burada bir profilim var kendi içeriğim var satış konularım var bende kendi
@ymazmustafa; adımı kullanarak bir reklam gibi e-ticaret yaptığımı göstermek için basıyorum bence abartılıcak bir konu yok gibi zaten basan bir sürü insan mevcut.