biraz şey gibi burası bir ticaret forumu ve benim burada bir profilim var kendi içeriğim var satış konularım var bende kendi
@ymazmustafa; adımı kullanarak bir reklam gibi e-ticaret yaptığımı göstermek için basıyorum bence abartılıcak bir konu yok gibi zaten basan bir sürü insan mevcut.
@Bip; hocamız sizi bilgilendirir.