Logo ticari olarak kullanılan bir logo ve kullanım hakları vs var. Siz izin almadan basıp ticari gelir elde edemezsiniz. Verdiğiniz örnek çok absürt bir örnek. Nike- adidas ürünlerin replikası yapılıyor ve replika satışı yasak birşeydir. Emek hırsızlığıdır ! O markalar bünyesinde kaç tasarımcı kaç fabrika kaç işletme çalışıyor bu adamlar yapıyor replikacılar çalıyor bu yasal veya adil birşey değildir. Bu örneği vermeniz zaten başlı başına saçmalık. R10 yönetimife bunu yapıp satış sitesi açabilir ama r10 logolu ürünler sadece şuan için bildiğim kadarıyla özel günlerde yollanıyor. Kendiniz için basıp giyebilirsiniz ama satışı yapmanız yasaktır.