ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlıyorum sizi hocam pazardan veya kundurudan aldığın ayakkabilir orjinal adidasın veya nike ın firmasından gelmiyor bilgilendirmiş olayım.
pazardan adidas yada nike almıyorum.
r10 formunun logosunu izinsiz kullanmak legal birşey değildir.