Konu
R10 t-shirt - basiyorum yardim.
02-05-2022, 11:59:50
#17
Mücahit
Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adam sanki R10 logosunu pavyon tabelası mı yapıcak ne bu sinir arkadaşlar?
Orası öyle bile olsa arkadaşlar haksız değiller
Sonuç olarak logo ticari amaçlı kullanılıyor.