Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam sanki R10 logosunu pavyon tabelası mı yapıcak ne bu sinir arkadaşlar?
Orası öyle bile olsa arkadaşlar haksız değiller Sonuç olarak logo ticari amaçlı kullanılıyor.