ArkadaÅŸlar merhaba,
Size de danışmak istedim. Maltepede ismi lazım değil firmasının bir inşaatı var. Defalarca şikayet ettim zabıta defalarca ceza kesti ancak bu inşaat sabaha kadar çalışmaya devam ediyor. Bugün en son polis çağırdım çalışanların bir kaçıyla tartışıp şikayetçi oldum haklarında. Bu saatte eve geldim hala çalışmaya devam ediyorlar. Şuanda beton döküyorlar. İş çözümsüz bir hal aldı. Cezayı ödemeyi kabul ediyorlar çalışmaya devam ediyorlar. Bu konuda bir fikri olan var mı? Nasıl çözeriz. Sesten bıktık artık.
Sabaha Kadar Süren İnşaat
47
●2.896
- 25-04-2022, 01:30:33Cimer zabıtaya yönlendiriyor. Aynı döngüAvengers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2022, 01:31:18Onlara yazdım onların da çözebileceği bir şey gibi durmuyor şuanlık. Zaten onların belirlediği standartların üzerinde akşam 11 e kadar çalışma izni almışlar.Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2022, 01:31:59Aynen sosyal medya adaletiyle bu iş hallolabilir. Tabii firmanın yükseklerde tanıdıkları varsa buda yetersiz kalır.VKutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2022, 01:32:06Valla hiç sanmıyorum burdaki binlerce kişi şikayetçi durumdan. Çok büyük paralar döndüğü için umursamazlar. Belediye de bir şey yapamıyor zabıta yoluyla halledebiliyor belediye. Sonuçta aynı kapıya çıkıyor ceza kesiliyor inşaat devam ediyor. Eminim o cezayı da ödemeyecekler bir şekilde.VKutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ceza katlanmıyor mu? belki bi süre sonra katlandığı için vazgeçerler.